U Hrvatsku smo došli 2005. godine, kada je minuta razgovora mobitelom stajala gotovo kao
kilogram kruha, s ciljem kako bismo komunikaciju učinili dostupnom baš svima.
Nije bilo lako, ali prihvatili smo izazov, uveli najjednostavniju tarifu i nokautirali tržišne
cijene poziva za 60%. I nismo na tome stali. Snizili smo cijene SMS-a, prijenosa podataka,
podigli „revoluciju“ na tržištu i korisnicima osigurali „i ovce i novce“.
Kako sada vidimo, to je bio samo početak jer smo danas teleoperater koji svojim korisnicima
nudi jedini stvarno neograničeni interent na mobitelima omogućivši im tako izlazak iz wi-
fi zone.
Naš glavni cilj je omogućiti korisnicima da uvijek budu povezani nudeći im:
• jednostavne proizvode i usluge
• fleksibilnost izbora
• te najvišu razinu korisničkog iskustva u svakoj interakciji s nama.
Neustrašivo smo posvećeni razumijevanju potreba korisnika i kreiranju inovativnih ponuda
koje će zadovoljiti njihove želje i potrebe.
S izraženim izazivačkim duhom te talentiranim i angažiranim zaposlenicima izvlačimo
maksimum iz svake situacije i nikad ne odustajemo!
Neustrašivi smo!